Från Skaparen Av Legendar Och Bratig Kommer..

Waow, idag har varit bästa dan på länge.
Vädret var fett, bussen var tom och Baby B väntade på mig i stan.
Waow.
Bortsett från trånga skor har allt vart näst intill legendariskt.
Jag och Bella fick äntligen träffas, jag har längtat! Vi köpte grym sallad och satte oss i en park och pratade fan om allt. Jag öppna upp mig som aldrig förr! Eller okej, kanske nån gång förr men det är sällan.
Men det är sånt jag verkligen njuter av; att bara få ta med sig mat, sätta sig i en solig park och prata. Jag behöver inte göra något speciellt, bara vara med människor jag tycker om. Och OM jag tycker om Bella.
Det var allt jag hade att skriva, nu ska jag bara äta och tänka på allt som sagts och gjorts idag.. Eller också så kollar jag på Avatar, som för övrigt är det mest legendariskt barnprogram som skapats under min tid.
HeiBai!
Update: Eftersom vissa tyckte att det var så viktigt kan jag skriva att jag inte är kär i Bella.

Kommentarer
Postat av: Therese Szanto

Jag längtar också jesper! :D

2010-08-11 @ 02:45:06
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0