Första Skoldagen Ja..

Waddupp Fool.

Idag gick jag till skolan kl. 10.00 prick. Det har vart en bra dag vill jag påstå, om än onödig (vem har sagt att inte jag kan skriva vuxet?).
Det vara bara lite information i aulan och upprop, sen fick man gå hem. Det roligaste var ju dock att kolla på alla ettor! Längtar tills imorn då man kan få en bättre titt typ.
Efter skolan gick jag, Therese, Mathilda, Frida och Anna till Siam Take Away eller va det nu heter, en thai restaurang. Vi körde på buffé för 55 kr och det var fan inte äckligt. Det ser äckligt ut på mitt kort, blame it on the xperia.
Sen gick vi till mässan och köpte faktiskt svampbob-skrivhäfte till mig + svampbob penna och sudd.
Tyckte ni att det var intressant läsning har ni nog lika tråkigt som jag just nu!
Och jag såg ju faktiskt en död orm påväg till busshållplatsen idag!
Det kan man INTE sticka under stolen med.
Snygg sexig singel! Men tro inte att ni har skuggan av en chans.

Chicken is maah laaaif!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0